اعتراف عجیب آناهیتا نعمتی «کاش با پورعرب ازدواج نمی کردم!»



اعتراف عجیب آناهیتا نعمتی
«کاش با پورعرب ازدواج نمی کردم!»
 


بخشی از گفت و گوی آناهیتا نعمتی با مجله زندگی ایرانی : 

پس این تصور اشتباهی است که می ‌گویند شما به دلیل ازدواجتان خیلی شناخته شدید؟ 

دقیقا. خیلی ‌ها ادعا کردند که آناهیتا نعمتی بعد از ازدواجش هنرپیشه شد ولی خب، 
اصلا اینگونه نبود. من کار می ‌کردم و پیشنهادهای خوبی داشتم و حتی فرصت 
همکاری با چند کارگردان مشهور را هم از دست دادم. دقیقا زمانی که ازدواج کردم دیگر کار نکردم. 



من اگر ازدواج نمی ‌کردم الان قطعا مسیر دیگری را در کارم پیش می ‌گرفتم. 
صددرصد پیشرفت می ‌کردم چون پیشنهادات خیلی خوبی از کارگردان های خوب داشتم، 
ولی خب آن زمان همسرم دوست نداشت من کار کنم. تنها کاری که فقط در همان اوایل ازدواج انجام دادم سریال مسافر بود 

که خود ایشان هم حضور داشتند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار